maandag 6 juni 2016

Hoe bestaat het....

Naast me hoor ik een diepe zucht....als vandaag maar wel die ene vogel komt....welke vogel Wil? De kleine plevier...oohh zeg ik....maar dat hoop ik ook. Maar je kunt natuurlijk niets in de natuur afdwingen maar ik snapte de gedachte van Wil wel....dat zou natuurlijk top zijn zo'n prachtige vogel voor je camera. Maar je raad het natuurlijk al...en ja hoor ineens de kleine plevier op de stek. Wat is dit een fraai vogeltje en wat is hij klein en snel. Soms kun je het gewoon niet voorstellen hoe zo'n klein vogeltje kan leven en waarvan en dan denk je wel eens...hoe bestaat het.  Nou Wil... deze gedachtes mag je vaker hebben dit was weer puur genieten en nagenieten.....





2 opmerkingen:

  1. Oei wat is hij mooi...de foto en de kleine plevier zelf. Fijn in deze omgeving met de zandkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fraaie compositie, en ook de kleuren in de omgeving doen hier lekker aan mee. Genieten, ook als kijker naar de foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie