zondag 22 januari 2017

Behoorlijk jammer.....

Deze opname is ook vanuit de hut waar wij de roerdomp hebben gezien. Wat een drukte in die hut en de kijkgaten waren ook niet goed om een mooie opname te maken. De personen die al in de hut zaten wisten ons te vertellen dat er ook twee waterrallen op de stek waren dus dat was natuurlijk helemaal top.  Dus Wil en ik hadden een smile van oor tot oor maar het werd al snel duidelijk door de personen in de hut en de kijkgaten en het bedrijvige vogeltje dat dit kansloos opdracht werdt. Te snel en af en toe voor de hut langs dus dat werden opnames van bovenaf. Eigenlijk helemaal niks dus.  Na ongeveer twintig minuten aanmodderen hadden wij het wel gehad en het was te koud om te blijven zitten dus we gingen maar weer aan de wandel. Dit is de beste opname die ik heb en hopelijk krijgen wij nog een betere kans zo ook voor de roerdomp. In de volgende blog ga ik aan de slag met de wilde zwaan en nog een paar mooie soorten en ook dit is weer puur genieten...


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele leuke foto geworden Marcel, fijn winters sfeertje. Jij bent wat sneller dan ik ben...de leeftijd he? Maar het was toch wel erg leuk om die twee ralletjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het standpunt van boven af is het toch wel een leuke foto geworden, het geeft ook goed weer wat de leefomgeving van de waterral is!

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie