donderdag 23 februari 2017

Hondsbossche Zeewering

Deze opname is gemaakt tijdens een wandeling op het strand bij Hondsbossche zeewering. De zon kwam net door en de combinatie van het licht en de weerspiegeling vond ik dit wel een leuke opname om op mijn site te zetten maar niet alleen met deze rede. Nu had ik al eens van Hanry een fijn bestandje gekregen betreft gps en de desbetreffende coördinaten in je opnames bij het overhalen in Lightroom. Bij de Nikon D300s ging dit perfect maar nu kreeg ik ineens deze melding ook bij het overhalen van mijn foto's uit mijn nieuwe mobiele telefoon van Windows. Heb dit niet zelf ingesteld alles gaat automatisch. Soms is dit handig zoals in dit geval. Alles staat dus geregistreerd in je opnames...dus de exacte locatie...en Lightroom laat dit netjes zien in je tabblad kaarten heel gaaf dus. Dus Hanry alsnog bedankt voor de uitleg en de techniek staat voor niets laten we maar zeggen...


Hondsbossche Zeewering

1 opmerking:

  1. Geslaagde opname van het strand bij de Hondsbossche. En leuk om te horen dat het goed lukt om de GPS coördinaten bij de exif gegevens te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie