zaterdag 22 april 2017

Van mij....

Dit is de laatste opdracht van de foto7daagse met als onderwerp "Van mij". Ik loop er de hele dag al mee in mijn maag omdat het niet de makkelijkste opdracht is. Maar uiteindelijk is er voor mij maar een iets wat echt van mij is....en dat is natuurlijk mijn zoon Jorn. Hij is en blijft natuurlijk altijd een eigen individu/mens die een eigen karakter heeft en later zijn eigen leven leid los van Pa en Ma. De kunst van het loslaten laten we maar zeggen. Maar vanochtend kreeg ik onverwachts een ontbijtje van hem aangeboden en dat heb ik natuurlijk gelijk vastgelegd want dit zijn gewoon hele leuke momenten. Wat vinden jullie?


2 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad een lastige opdracht, ik heb er ook flink over moeten nadenken. Maar dit is wel een hele mooie invulling van het thema geworden, en je mag er best trots op zijn! (zowel de foto als je zoon)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn de krenten in de pap zo'n gebaar van je zoon! En hij blijft jouw zoon wat hij o,ok gaat doen. Mooie invulling van de opdracht! En nu weer verder.......

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie