woensdag 29 januari 2020

Pentax K100D Super

Met deze camera ben ik toen gestart met het vogels fotograferen... althans proberen. Eerst met een 200mm Sigmalens en later met een 400mm lens ook van Sigma. Nu kwam ik deze oude opnames van de Pentax weer tegen en ik moet zeggen dat het zeker niet tegenvalt. En als alles goed stond ingesteld en het licht wilde meewerken dan kon je er best aardige opnames mee maken. Ook dat de standaard instelling van deze body warme kleuren heeft, althans dat vindt ik,  dan bijvoorbeeld de standaard instelling van Nikon. Maar goed nu fotograferen we met een Nikon en ik zou niet anders meer willen. Hieronder nog een opname van de Pentax van een prachtige spreeuw wat vinden jullie?



1 opmerking:

  1. Inderdaad een prachtige spreeuw, mooi met de Pentax vastgelegd. Scherpte van deze camera/lens combinatie is ook fraai, je ziet mooie details in het verenpak van de spreeuw. Van mij krijgt de Pentax (maar ook de fotograaf) een voldoende!

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie