woensdag 1 juni 2016

Verbazing.....

Tijdens een rondje met de hond viel mijn oog op een bijzonder vogeltje. Kon het eerst niet geloven maar na een achtervolging van tien minuten was ik heel zeker dat het hier om een zwarte roodstaart vrouw ging. Op een verlaten stukje grond kwam ik ineens ook het mannetje zwarte roodstaart tegen en daar sta je dan zonder camera en met je mond open van verbazing. Het eerste waar ik dacht is als ik thuis kom camera halen en terug naar de spotplek. Daar kwam helaas wat tussen maar ik moest wel het leuke nieuwtje ergens kwijt. Gelijk Wil een berichtje gestuurd en die had er wel oren naar dus Wil de volgende ochtend kijken of er ze er nog zaten. Maar helaas geen zwarte roodstaart...... Maar toen kreeg ik s'avonds een telefoontje en ze zaten er en met jongen. Dus je raad het al gelijk in de auto gestapt en er naar toe en zie hier het resultaat......








4 opmerkingen:

  1. Tjonge, tjonge dit is echt wel super hoor! Onder moeilijke omstandigheden deze mooie foto's gemaakt.
    foto 1... erg mooi op het prikkeldraad en het rode accent
    foto 2...de vlakverdeling van lichte en donkere blokken en dan de vogel met fraai lichtje in het oog, super.
    foto 3...lekker tussen de rommel
    foto 4...fijne kleuren en scherpte

    Goed geslaagd mijn inziens, de eerste en tweede springen er voor mij uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt helemaal Wil....dit was het beste wat ik had dus de eerste en de tweede waren redelijk goed gelukt. En de opnames van jou Wil...zat er nog wat leuks tussen? Bedankt voor je reactie en nog een fijne avond! Groet Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie Marcel, plezierig om naar te kijken. De eerste foto is meteen een fraaie opening van de serie, leuke houding en het rode accent voegt net dat beetje extra toe. Deze is mijn favoriet! De volgende opnames zijn stuk voor stuk ook erg fraai en vertellen tevens iets van de omgeving waar het jong opgroeit. Mooie verrassende beelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marcel bij mij zitten er ook leuke opnames tussen, daar ben ik positief verrast over. Het valt toch niet mee om tussen spijlen etc. door te fotograferen. Binnenkort op mijn blog zullen we maar zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie