zondag 16 april 2017

Eitje.....

De eerste opdracht van een fotowedstrijd is; maak een originele opname van een ei. Erg toepasselijk natuurlijk zo tijdens Pasen maar ook wel weer grappig en uitdagend moet ik zeggen. Het lijkt zo simpel, het onderwerp wel natuurlijk, maar niet de originaliteit...dat vindt ik wel een uitdaging zeg maar. Helaas is er iets mis gegaan bij de aanmelding want ik krijg nu niet de opdrachten door en daar baal ik van. Maar goed ik doe deze opdracht samen met Hanry en Wil dus gelukkig kreeg ik nog het onderwerp door om er alsnog mee aan de slag te gaan. En dan begint het....wat ga ik doen? Toen ging de deurbel en de buurman stond voor de deur of ik en Jorn mee wilde gaan met het tellen van weidevogels althans de nesten en het aantal eieren. Zelf was ik al weer met mijn gedachte bij de vogels zo als gewoonlijk maar Jorn gaf heel snel aan....Paps jij moest toch nog die foto opdracht doen? Ja zeg ik....misschien kun je de nestjes fotograferen. Nou dat is best een goed idee dus bij deze de eerste opdracht.
Wat vinden jullie?



2 opmerkingen:

  1. Wauw een uitgelezen kans voor vandaag! Echt super, sucdes de rest van de week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel geluk kun je hebben in het kader van de opdracht! Leuke foto kunnen maken, geheel in stijl met het thema, en succes met het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats uw reactie